Tydligen har appen en bugg som behöver fixas. Här är fler som klagat på samma sak: http://www.cyrket.com/p/android/com.facebook.katana/
Någon påstår att det beror på en länk (ofta videolänk) som får Newsfeeden att hänga sig. Tar man bort den från browsern så funkar allt igen. Har testat utan resultat...
Kanske kan någon hjälpa mig?? Jag har ställt in min "Friends stream" att den ska uppdatera varannan timme. Men det sker aldrig. Utan jag får göra det själv. Det är inte den enda appen jag upplever detta med, utan de flesta. Förrutom Gmail, dom kommer fram när dom skickats.
Önskar att jag hade ett svar, men jag har samma problem Nu idag har jag haft problemet med [malformed JSON] i fb-appen, som nämns i början av den här tråden, men även när jag inte har det problemet är uppdateringen oerhört seg. Även på mailen (live.se)
Har idag på fb haft kontakt med flera som haft problem med fb på sina lurar, både Android & iphones. Vissa i förrgår, andra igår & vissa idag medan vissa inte haft problem alls. Nåt mysko är det men för mig så funkar det igen så ni som har problem, ge det lite tid. Tror inte man kan göra nåt åt det själv...