läskigt att de har allt i princip spegelvänt haha. Först trodde jag de vänt filmens perspektiv, men ser ju att märket är ju rätt samt andra ord vi kan läsa. Men helskumt. Var det någon som lyckades se i filmen om kernelversioner och sådant? VI får hoppas det kommer denna vecka. Synd filmen var riktigt dålig, så eventuell lagg eller så kunde man ju inte riktigt skilja på om det var filmen man såg på, eller mobilen som hade. Tycker fortfarande det är lite synd att 2.1 varianten av ändra mitt i ord försvinner, gillade den bättre faktiskt. Visst det nya är kanske bättre vid klipp å klistra, men kunde man inte utvecklat 2.1 varianten mer tro?
DU menar att de rör lite på sig i applaunchern? Det är ju en Iphone feature, tror jag som Se gjort en egen variant på. Snyggt faktiskt. Ja, 2.3 är i princip detsamma som på Arc, enda skillnaden vad jag kan tänka mig är att vi då får behålla 2.1 kameramjukvaran för den funkar bättre till kameran och ger bättre möjligheter än vad stock gör. Sedan är det säkert någon enstaka variation till, men minns inte något mer så här på rak arm.
Last edited: 20 juli 2011