FAQ: Nexus One genom Borderlinx

Diskussion i 'Nexus One - Allmänt' startad av emilakered, 26 februari 2010.

1. Jonas88

Jonas88 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

De borde ju lägga paketen i en gemensam kartong för att kunna skicka det som ett paket. Däremot packar de nog inte upp något paket. Men jag får väl se hur det är när det anländer.

2. Ichor

Ichor Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag och två kompisar beställde tre telefoner. Det blev lägre frakt, men de kom i tre paket.

3. Droid-Nisse

Droid-Nisse Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Snackade just med en tjej på borderlinx och hon sa det att jag förmoldigen nite kunde få ett kolli nummer förens på fredag =/, jag menar jag betala fan vid 15:30 idag, då kommer ju förmodligen inte mobilen komma fram innan tisdag :( eller var det hon som var yr och mobilen faktiskt visst skulle kunna skickas tidigare och komma på fredag? :D

4. Droid110

Droid110 Guest

WTF! Jag betalade tidigare idag, fick kollinr och mitt paket är på flyget till Sverige snart. Köpte du med Standard eller Express?

5. Droid-Nisse

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Gaaay! Antar att jag var för sen med betalningen... Med express.

När betalade du?

6. Droid110

Droid110 Guest

Surt som fan för dig :(. Jag fick mail från Borderlinx 12:32 och jag betalade kl 12:36. Var snabb som fan! :P

7. Droid-Nisse

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Då var det nog det, jag hade inte tillgång till en dator under dagen :(. Jag som så gärna ville ha den till fredag!

8. TossiToker

TossiToker Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Brukar bara ta en dag från UK till dörren

Så går det torsdag har du paketet på fredag,

9. Droid-Nisse

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Lät på henne att den skulle skickas på fredag tyvärr, vilket jag inte riktigt kan förstå eftersom då paketet förmodligen kommer stanna n ågonstans på grund av helg.

10. SkyddsAngel

SkyddsAngel Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

hade jag visst detta hade jag beställt mobilen tillsammans med en god vän :(

Men det är så lätt att vara efterklok :/ eller rättare sagt: jag visste inte om detta

11. Cliddo

Cliddo Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Jag håller på att verifiera mitt google konto.. Vad jag fattat så måste jag göra en ny order efter att det blivit godkänt?

Hur jag då för att få två N1? Två ordrar direkt efter varandra? Eftersom frakten blir billigare från Borderlinx så vore detta nice då jag ändå ska köpa två, en nu och en sen.. men den kan fan ligga och vänta på min käre kompis här hemma ist :)

12. PatricF

PatricF Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    46

MINA ENHETER

Ja du måste göra en helt ny order när ditt konto har verifierats, alltså din nuvarande order blir borttagen.
    Jag tror du kan välja två telefoner direkt på en beställning, om du inte kan göra det direkt så kan du nog ändra antalet efter andra steget eller vad det blir.

13. Cliddo

Cliddo Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Okej! Tackar..
    Ska ta bara ta bild på en faktura nu, hur mycket behöver synas? Adress och namn? (och att det är en faktura :P)

14. PatricF

PatricF Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    46

MINA ENHETER

I alla fall namn och adress, det är det som är viktigast.

15. Droid110

Droid110 Guest

Hur går det med ordern? :o. Fick du den skickad igår? :(

16. abacuz

abacuz Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag beställde min i torsdags, ingenting hände innan helgen, men jäklar vad fart det tog i måndags. Nu är har den precis avrest ifrån Arlanda och är förhoppningsvis i mina händer innan dagens slut.

17. Droid110

Droid110 Guest

Jag beställde min i fredags, den bör komma inom någon timma till min dörr :innocent:.

18. Jonas88

Jonas88 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Beställde två i söndags, skickades från Google i måndags. Nu har leveransen kommit hem men endast en telefon :ehm:. Som nämnts tidigare skickas varje paket för sig men med samma tracking-nr från borderlinx och tydligen skickades ett av paketen fel från tyskland inatt. Skulle skickas till Göteborg men kom till Köpenhamn :P. Så just nu ligger det på dhl's central i Malmö. Blir leverans imorgon igen. Dessvärre var det min telefon som skickats fel...

19. Droid-Nisse

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Nja den blev skickad förut idag, får väl hoppas att jag ser den på fredag, annars blir jag ledsen. Bor i Norrköping så ingen flygplats speciellt nära men nu gäller det bara att hoppas ;). DHL har dock inte hunnit uppdatera mitt trackingnummer ännu så vet inte riktigt vart den befinner sig.

20. Droid110

Droid110 Guest

Hehe! Jag fick min idag vid 15-tiden och jag är supernöjd :P. Hoppas du får den imorgon!