Hej alla androidfans, mitt första inlägg här på forumet trots att jag är en mycket trogen läsare och uppskattar verkligen swedroid!
Iaf har försökt sökt och läst igenom alla trådar angående "SGS" och inte hittat någon lösning på mitt (väldigt jobbiga) problem med telefonen, det inträffade igår och har ägt telefonen sen i början på september, så dvs typ tre veckor bara :/
När telefonen är uppe och kör så kommer det upp som notifikation en röd varningstriangel med texten, Internt SD-kort bortaget, eller något i stil med det, hinner aldrig läsa exakt var det står, för efter att det kommer upp låser sig telefonen helt, går inte att stänga av, eller göra något för den delen förutom att plocka ut batteriet och sätta in det och slå på tellan igen.
Den funkar då normalt igen cirka 2 timmar, sen inträffar samma jädra skit igen

,någon som haft samma problem och kan berätta hur ni bad er åt för att fixa det? Annars uppskattar jag alla tips jag kan få, har inte hittat någon vettig lösning hittills förutom att jag starkt överväger att lämna in den på min försäkring, men känns ruskigt drygt att behöva vänta typ tre veckor på att få tillbaka den och den då ändå bara kanske är lagad/fixad.
Tack på förhand för svar!

Click to expand...