Om det gått att anonymisera skägg/hår/ögonbryn hade jag kunnat lägga upp det.
Har försökt kopiera bilderna till ett usb-minne men jag är nybörjare på android och får felmeddelande hela tiden, något med att man måste vara "root" dvs superuser i linux etc.
Då jag i vanliga fall använder Total Commander i Windows så har jag även den som en app på mobilen, ser bra ut. Det skiljer sig dock åt endel. Har kopierat filer en annan dag och aktiverade tillslut root där och fick det att funka.
Har dock sovit för lite för att trixa med sådant nu men det måste göras om jag nu skulle ångra köpet pga kameran inte alls håller måttet, köpte den 10 mars med 30 dagars öppet köp, istället för att reparera/byta ut kameran på en helt ny mobil (tycker det är dåligt, så hellre lämna tillbaka den, och köpa något annat som håller måttet, selfie-kameran är mer som en Smoothie-mixer för ögonbryn

)
Det är tveksamt att Samsung skulle släppt ut en "sub par"/dålig kamera om de inte gjort vad de kunnat för att få den att prestera så bra som möjligt inom de ekonomiska ramarna de har, å-andra-sidan råkade jag ut för deras Samsung 840 EVO fiasko förra året, men det tog 3 kvartal innan de fått fixat en lösning på det problemet (allt funkar bra nu, om 3 år kan den vara död iofs, men tror den hålls i schack).
Frågan är om man vill krångla igen med Samsung?
Click to expand...