Snacka om skillnad på operatör och operatör oj oj!
Jag har fortfarande inte sedan i Torsdags lyckats få tag i Fello eller fått svar på något av mina 4-5 mail.
Pratade med en toppentrevlig merarbetare på
Tele2´s kundservice som löste allt åt mig, förmodligen mera än dom behöver. Har ringt dom 2 ggr på två dagar och fått svar inom 5 min.
Dock blir jag av med telefonnummer tills den 24e då mitt nr kan porteras tillbaka till
Tele2. Men dom ordnade ett temporärt nr på samma sim-kort tills den 24e så det är helt ok, fick dessutom ett nästan 30kr billigare abonnemang/mån samt 11gb mera surf (25GB/119kr Mån istället för 14GB/145kr Mån).
I brevlådan idag låg faktiskt ett sim-kort från Fello men tänker inte ens öppna kuvertet, jag hoppas att dom inte har mage att debitera mig för någonting öht.
Som sagt så förstår jag att det billiga priset speglar att man inte kan ha kundservice 24/7 och att det faktiskt är lite längre väntetid än 5min etc och det är helt ok! Men väntetiden för att öht lyckas att få tag i någon ska i mina ögon inte överskrida en vecka, framförallt inte när det gäller ärenden som möjligen kan vara lite mera "brådskande".
Click to expand...