[Fello] Tråden om Fello (Telias nät)

Diskussion i 'Telia, Fello & Halebop' startad av Cupcakes, 17 dec 2014.

1. stelin

stelin Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    940
    Operatör:
    Fello - Trippelsurf
    Telefon:
    Redmi Note

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello - Trippelsurf
    Telefon:
    Redmi Note
    Det var väl inget påhopp, det är väl saker man kollar upp innan man reser, speciellt om man själv satt spärrar på sina kostnader. då är det ditt ansvar oavsett va du tycker om mig.

Såvida inte detta var en sista minuten resa då kan jag förstå du inte gick om det var på en helg, annars hade du väl god tid att kolla upp detta.

Du hade inget emot tipset du efterfrågade, jag gav om Comviq och ändra nivåer, men så fort du inte får dom svar du önskar så blir du lite kränkt, blir detta svar med anmält?

Norris55, stelex, night77 och 4 andra gillar detta.
  2. Larsgmb

Larsgmb Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    729
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung Galaxy S25 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung Galaxy S25 Ultra
    Misstänker att även många yngre än jag inte lagt en beloppsgräns för utlandstrafik på minnet, som eventuellt nämndes i samband med tecknandet av Felloabonnemanget för många år sedan.
    Och ÄVEN om man skulle veta sin beloppsgräns så har man ju ingen aning om hur pass fort man kommer att uppnå den i det aktuella fallet.
    Nej, det enda raka är förstås
    - att man kan se hur stor beloppsgräns man har
    - se hur nära gränsen man ligger
    - och att man enkelt kan utöka gränsen, även på helger.
    Det här inser du förstås. Men all konstruktiv kritik tycker vissa ändå är antifelloism.

PS. Tack till alla konstruktiva förslag om eSIM och annat. Men jag har uppnått den ålder då det behöver vara så smidigt som möjligt. Alltså samma SIM och operatör både hemma och utomlands.

Boris92, stelex, Kristy och 1 annan gillar detta.