Fick precis hem mina Huawei Freebuds

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av b00t3r, 23 jul 2018.

1. subwoofer

subwoofer Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    323
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Google Pixel XL 2

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Google Pixel XL 2
    Platta:
    Huawei M5
    I mitt fall räckte det att plocka av fodralet från mobilen och lägga mobilen väldigt nära runt 5 cm. Jag utgick från dessa instruktioner på XDA:

The best way to update the firmware is without you have pared the freebuds in your Bluetooth list. So first delete your pairing. Or use a other android phone.

When you follow the update, they ask to open the case and the green light go on. Press directly on update on the app. Because there is a short time the app can search the buds.

Hold your phone and buds case together. Less then 5cm.

Have many luck because the firmware update can stopped many times, if that happens do a factory reset with the buds inside the case. And retry a firmware update. Don’t pairing the buds!

2. inflames666

inflames666 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    77
    Ok tusen tack ska testa detta :)

3. inflames666

Mottagna gillanden:
    77
    Efter 311 försök och den väl börjar uppdatera så fastnar den återigen på exakt 40% och tuggar där nån minut tills update failed kommer upp. Något du råka ut för?

4. subwoofer

subwoofer Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    323
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Google Pixel XL 2

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Google Pixel XL 2
    Platta:
    Huawei M5
    Bara varit med om att den hängt sig under uppdateringen ett par gånger, men alltid fått det att funka till slut. Enligt tråden på XDA kan det hjälpa att återställa hörlurarna om de hänger sig under uppdatering. Därefter gör man uppdateringen innan man parar ihop lurarna med telefonen igen. Vill du läsa mer finns hela inlägget här. Hoppas att det löser sig för dig!

5. inflames666

Mottagna gillanden:
    77
    Det löste sig tillslut :) Jag tackar och bockar för hjälpen. Är du fortfarande nöjd med dina. Tycker dom låter bra för vad dom är. Vet inte om problemet med att vänstra luren dör för vissa har och göra med att dom inte har uppdaterat sina.