Fråga: Finns det någon app som gör att knapparna lyser vid sms el missade samtal?

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av lono, 8 jan 2012.

1. lono

lono Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    88

MINA ENHETER

Nice! :)

2. Cupcakes

Cupcakes Mobilberoende Moderator

Mottagna gillanden:
    8 380
    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Håller med dig fullständigt när det gäller kamerknappen! Jag fick lägga en genväg på startskärmen för att komma in i kameran, inte så smidigt som en knapp dock.

Ja, det ska räcka. Lite osäker dock, men en kernel men BLN stöd och en BLN app så ska det fungera. De flesta custom rom har stöd för det, där är det på kernel nivå det avgörs. Vissa romar kommer ändå med en kernel som inte har BLN stöd - men de flesta har stöd för det från början!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

3. Smyken

Smyken Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Skulle aldrig kunna ha en telefon utan en Notifikationsdiod !
    Fick en stor klump i halsen när jag öppnade paketet och startade upp SGS2:an och insåg att den inte hade en Notifikationsdiod, trodde det var standard på Android telefoner.
    Bara sälja telefonfan igen tänkte jag tills jag googlade och hittade NoLed appen som är så mycket bättre än en vanlig/äkta notifikations diod.

Ett exempel är på jobbet, telefonen ligger på bordet brediv och man springer i väg på toa eller något annat ärende.
    När man kommer tillbaka behöver man inte låsa upp telefon för att kolla om man har missat några samtal/sms/mail/facebook mess/nyheter.
    Är skärmen svart vet man att man inte har missat något....

samma sak när telefonen ligger i köket hemma och man är ute i garaget eller nedervåningen, bara slänga en titt på telefon nästa gång man går förbi och så vet man om nån har ringt/smsat/facebookat eller what ever.

Dessutom så har NoLed riktigt trevliga möjligheter som exempel kan den visa kontaktbild på den som man har missat samtalet/sms från, då behöver man inte heller lyfta på luren för att man ser att det är ju bara jobbiga Tompa som har ringt igen:)

Har haft appen installerad sedan några veckor tillbaka och jag kan inte märka att den drar någon ström.

Bästa appen jag har.