Skapade tidigare "Ris eller Ros" tråden för att få in lite fakta för att bestämma mig om jag skulle köpa telefonen eller ej. Hur som helst så köpte jag den och har haft den i 3 dagar.
Otroligt nöjd överlag, får ut riktigt bra batteritid och allt fungerar precis som det skall. Förutom att den
en gång hängde sig när jag fick ett sms medan jag laddade. Har inte kunnat testa (försöka få den att hänga sig) igen då jag bara behövt ladda den en gång än så länge.
Tänkte i alla fall gå tillbaka och byta ut den mot en ny direkt, hänvisar till DOA.
Dock är mina funderingar på om det ens finns någon som har en fullt fungerande lur utan hängningar överhuvudtaget? För som jag förstår det så verkar det vara otroligt utbrett och i stort sätt alla O2X lider av denna "barnsjukdom"?
Som jag även skrev i ett inlägg i "Ris och Ros" tråden så använder jag telefonen som alarm på morgonen varje dag då jag ofta är på resande fot och en hängning under natten skulle vara förödande. Det funkar inte för mig.
Är det ens någon idé att byta ut den tills jag hittar en fungerande eller skall jag ta tillbaka pengarna och vänta någon månad för att se om LG's kommande uppdateringar förhoppningsvis löser problemet?

Click to expand...