Men kan det inte ligga en gnutta sanning i detdär ändå? Det kan ju trots allt skilja mellan kvalitetssäkring i europa vs. asien, där allt grundas.
Samsungs nonchalanta beteende hehe!! Bara för att en kund i lilla Sverige lyckades prata med en ansvarig så skulle Samsung företaget släppa på sin nya mjukvara snabbare..NOT. Det finns så många andra saker som varken Samsung eller deras kunder kan påverka för att släppa ny mjukvara, den skall nämligen bli godkänd av ett flertal länder/operatörers byråkrati innan den kan släppas. Man får helt enkelt räkna med att Galaxy´n får sin 2.2 release någon månad efter tex Desire just pga att den släpptes någon månad senare.
Läste att JM9 har problem att ansluta till MARKET hur är det på din mobil, fungerar Market problemfritt?
Allt fungerar perfekt! Sjukt mycket bättre än JM1 och JM8! Rootad och lagfix. Allt utom en sak. 3D app drawern I launcher pro plus laggar lite. Ingen dealbreaker dock. Widget locker med iphone slide fungerar likadant som på en iphone. Samsung Galaxy S - Tapatalk Pro
Välkommen in i matchen kära bror. Nu är du också en stolt ägare av en SGS! Nej men ja kommer lägga in JM9 lite senare ikväll.
Jag kör just nu med officiella JM1/JM2 från kies utan OCLF. Telefonen har flutit på bra med runt 30 apps. lite lagg här och där men inget farligt. Men har ju testat andra inofficiella och blir nog att testa denna med imorgon kväll :-)
Kan rekommendera Jm9. Har kört den i en nerstrippad version och den är klart bästa ROMen hittills. Hoppas det dock dyker upp en ny 2.2 rom snart.
Den nerpackade filen har bara 2 filer CODE_I9000XWJM9.tar.md5, MODEM_I9000XXJM4.tar.md5, ingen CSC-fil, betyder det att jag ska flasha bägge utan CSC i Odin eller? Vilka inställningar gäller när man flashar bara 2 filer istället för 3?
Tack, det såg jag inte innan, åter till ODIN vilka inställningar gäller Re-Partition markerad eller inte, jag har root på min mobil, ska jag ta bort den innan? Om jag flashar kan jag använda samma update.zip (root) som innan?
Näeni, jag tycker det blåser lite hårda vindar i JP6-froyo-stormen och täntke falla tillbaka till JM9. Är det att flasha som vanligt som gäller, eller är det nåt speciellt förfarande som krävs?