Nej jag såg det där också när jag googlade om synk. Ok då får man kanske inget svar om man skickar mail heller. Dock är ju två månader utan uppdateringar inte så farligt. Men som sagt, det ser ju lite oroväckande ut när deras supportsida också är nere. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Fick tillbaka att de mottagit mitt mail och att de återkommer. Dock ett typiskt autosvar. Skickat från min Nexus 6 via Tapatalk
Nej så är det ju. Två månader är inte farligt alls, men att inte gjort ett pip ifrån sig på verkligen sociala medier eller ha en hemsida som fungerar bådar inte gott tyvärr. Hittar inget på Google heller om att Fleksy ska ha övergetts dock, så finns inga klara svar heller. Får maila och hoppas att det går fram och inte studsar tillbaka.
Fint att de släpper vissa delar som öppen kod. Hoppas nu bara att appen inte fylls med en massa skit. Skickat från min Nexus 6 via Tapatalk
Jag bytte från SwiftKey när de blev uppköpta av Microsoft och nu känns det som att Fleksy är enda alternativet. Hoppas att jag inte behöver byta igen... Kul att de släpper vissa delar open source dock!
Såna här uppköp brukar sällan gynna slutanvändarna. Efter ett tag besudlas appar mer och mer vanligtvis eller helt enkelt övergivs mer eller mindre.
Dags för en uppdatering i den här tråden. Efter att ha legat på is över mer än ett år så annonserades det idag att utvecklingen av Fleksy tas över av företaget Thingthing. https://thecuriousthumb.thingthing.co/thingthing-and-fleksy-are-now-together-b44d01574a6c Nytt i senaste versionen (8.4.0) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.syntellia.fleksy.keyboard
Varit borta från Fleksy på heltid nu närmre två år. Dags att testa på nytt och se om det blivit bättre. Kört Gboard men tänkte testa på nytt nu när man bytt lur, Samsungs tangentbord var inget vidare då det håller sig över navbaren trots man kör med gester. Har vi några fler användare kvar?
Tyvärr växlar jag mellan Fleksy och gboard. Skönt att kunna swipa när man har bråttom men annars gillar jag starkt Fleksy :-)