Fråga: Flip Cover "Navy"

Diskussion i 'Galaxy Note - Allmänt' startad av Hanburger, 7 jun 2012.

1. Khayman

Khayman Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    27

MINA ENHETER

Nej jag måste säga att den har fungerat jättebra i den månaden jag har haft den.

Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2

2. Hanburger

Hanburger Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Ett för mig återkommande fenomen är nonchaleringen av en generell forumåsikt bara för att man själv har en egen bestämd uppfattning sedan tidigare. I detta fall var det tydligt:

Jag köpte ett jävla flip cover (brunt) på Elgiganten och var skitnöjd. I ca tio minuter. Sedan kom första samtalet och jag började fippla med flippen.
    De två dygnen jag använde skalet blev jag inte bara dödsless på själva skalet utan började till och med tappa förtroendet för hela telefonen. Jag kunde bara se hur stor och otymplig den är, alla dess fördelar låg i skugga.

Det har nu gått någon vecka och min uppfattning av noten blir sakta bättre och bättre men tro mig när jag säger att jag var väldigt nära att sälja den och köpa en iPhone de dagarna jag använde flip caset.

Så, mina vänner, sitter ni och tänker att flip cover verkar som en bra idé, trots alla andras åsikter, TÄNK OM! Skit i det, lägg pengarna på i princip vad som helst annat. Jag fick lära mig den hårda vägen.

3. stefan1

stefan1 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    44
    Operatör:
    tele 2
    Telefon:
    Samsung galaxy s10 lite

MINA ENHETER

Operatör:
    tele 2
    Telefon:
    Samsung galaxy s10 lite
    Instämmer .

Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2

4. EmL

EmL Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    115

MINA ENHETER

Jag har ägt min Note i ungefär två veckor nu efter att ha kommit från HTC HD2 samt HTC Desire HD där jag använde mig utav ett läderfodral som följde med HD2.

Det första jag gjorde med min Note var att sätta på ett brunt Flip Cover från Samsung och jag har inte ångrat mig en enda gång. Vid samtal så kan man enkelt stänga igen 'läderflärpen' och låta det ligga som ett skydd över skärmen. Vid vanlig användning viker jag det helt enkelt bakom telefonen.

Ni som nu funderar på ett Flip Cover kanske skulle se om ni kan införskaffa er ett med öppet köp, så att ni enkelt kan lämna tillbaka det efter att ha provat det. Det är som ni kanske har märkt, inte för alla.

5. fluppen

fluppen Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    426

MINA ENHETER

Jag har köpt i swe, men på nätet.. Väntar på svar från mejlsupport..