Tränar för att bli brandman så det blir en del träning. Innebandy 3ggr veckan+ev. Match. Gym 1 gång veckan Går i en backe med en ryggsäck som väger 25kg 2ggr veckan Varierar lite men så ser det ut oftast. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Har precis börjat igen, men min plan ser ut som så att köra 2-3 ggr/vecka med roddmaskin och cykel. Sedan blir det en del promenader också
Känns som det är dags för en viloperiod. Hamnade snett när jag körde deadlifts och nu är ryggen öm som satan, förstör i princip alla försök att träna. Korsryggen är inte kul att skada
Aj då! låter inte allt för kul... OnT; Gymmar 5 dagar i veckan, mest styrketräning men blir endel kondition också
Då det inte ligger snö på backen, så försöker jag komma ut och jogga varannan dag i ca 30 - 40 min. Haha, har bara vart ute och joggat en gång sedan snön kom...
Löpning 3ggr i veckan. Ett distanspass på 2,1 - 2,3 mil (Roligaste distansen att springa) Ett fartpass där jag trycker på så snabbt jag kan (ca: 11 km) Ett socialt pass där jag joggar 5km i lugn takt med kompisar. Därefter springer jag själv mellan 8 och 13 km beroende på humör och väder. Edit: Simmar ibland också .... dock inte regelbundet.