Jag har för mig att det har stått slutsålt på deras sida ända sen dom la upp telefonen där. Dom skriver kanske så istället för boka. För det går ju fortfarande att beställa vad det verkar
Fast det där ser ju inte ut o vara retail-versionen. Nån "watermark" över hela skiten ju (i mjukvaran). Blir lite fundersam på färgen runt kameralinsen också, på vissa är den mer silvrig och vissa mer som resten av telefonen.
Tror inte det skiljer så mycket, men har svårt att tro att det är den kartongen som skickas med, det är för övrigt samma kartog som han visade även på desire z, nu spelar ju kartongen ingen större betydelse, men som sagt tror inte det är den färdiga produkten som han visade
Hej, jag är ny här på forumet. Det är säkert en recensions modell, så allt stämme säkert inte. Men jag vill ha mitt ex så snart som möjligt.
Nej den är helt klart inte den färdiga produkten. Det syns ju på watermarken och lådan. Samma snubbe har en unboxing på en Desire Z och där finns det en tryckt kod på framsidan av själva telefonen. Men sen hur mycket som skiljer från den färdiga produkten är ju svårt att säga, antagligen inte så mycket. Något recensionsex är det i alla fall inte, de skickar inte ut produkter för recension om dom inte är helt klara.
Wooho! tackar carez. Btw, är det någon som vet ungefär hur många exemplar som olika butiker får in? är det grundat på antal förbokningar eller hur fungerar det?
"The sample we have is a prototype, with absolutely no final firmware (well closest to the final ROM instead)"