det står bara "kommande", och jag har skickat mejl till de och de sa att leverantörer inte haft kontakt med de ännu. så det är ju fortfarande oklart angående leveransen.
Ja, vi skrev det redan förut och du skriver det 2:e eller 3:e gång. Istället för att sitta och spamma tråden använd funktion "redigera" admin skrev det till dig också.
Vicci, istället för att skriva fler inlägg i rad samlar du ihopp allt och skriver det i ett inlägg. Tråden blir nästintill oläsbar om folk skulle göra som du gör.
Fick svar från katshing i dag: Mobilen kommer i börja på november till Sverige, vet ännu inte något preliminärt leveransdatum. Din köplats påverkas inte av om du beställer med eller utan abonnemang. suck!
Tror dock att de har fel, de vill väl inte chansa. Jag tror att den kommer nästa vecka. (vilket då november börjar då jag tänker efter!?)
Jo jag hoppas att dom har fel, jag vill ha den snarast Jag beställde från fel ställe, men innan jag började läsa tråen här så viste jag inte ens om expansys
Mobile phone-maker HTC has said that internet rumours about delays to the new Desire HD and Z handsets are untrue Mobile phone-maker HTC has strongly denied that its much-anticipated new Android handsets, the Desire HD and the Desire Z, have been delayed Låter ju bra och datumet 22/10 kommer upp igen . Hoppet stiger
***Order today for delivery on or before 20/10/10*** If you thought the Desire was a show stopper, think again. Hold onto your hats because the HTC Desire HD has landed, hotter than a pig on a spit this 4.3" beauty has a plethora of gadgety goodness including that beast of a touchscreen, running Android 2.2 and HTC Sense, which is all powered by a 1GHz processor... Tempted? Finns visst i england nu?