Vet inte vad ni tycker, men jag väntar gärna en vecka till för att få en bugg-fri telefon istället för en halvfärdig demo ex
Men det är det som är så konstigt, när HTC för tre timmar sedan skrev att de implementerar det sista i mjukvaran nu så att telefonerna ska vara perfekta inför releasen...
Tycker det skulle vara intressant och se hur många som alla svenska dealers, Dustin, Cdon, Webhallen mfl, kommer få in på första batchen. Läste tidigare i tråden att expansys kommer få in 1000 stycken, men det har väl inget huvudlager i sverige. Är det nån som vet/eller vet hur det brukar vara fördelat mellan de olika återförsäljarna?
Håller med och väntar gärna 2-3 veckor Tänker förbeställa från katshing och köpa en försäkring, jag tycker att det är värd.
Katshing erbjuder en försäkring för 495kr. Jag ringde och frågade om det täckte stöld och det gör det. Jag blev av med min 10 månaders gammal HD2 och därför tycker jag att det är viktigt att ha en försäkring som täcker stöld.
Fattar inte riktigt skillnaderna, läste men jaja. Hörde med polaren på elgiganten idag och ingen ny info, fortfarande 21'a
Jag tror inte vi i sverige kommer kunna få någon telefon i handen förens expansys har fått in sin första leverans i lager. Och som Htc säger själva så ska man lita få vad expansys har för datum. Men expansys har själva bytt datum nu 1 engång Xd
Jag vill inte vara den som är den, men jag tycker du ska försöka få den informationen bekräftad en gång till, för när man läser HÄR kan man läsa följande: Nu säger jag inte att du ljuger, utan jag tror mycket väl att du kan ha fått den informationen. Men som sagt, kan kanske vara värt att dubbelkolla..
men kolla med din hemförsäkring innan du tecknar en dyr försäkring.. jag har typ drulleförsäkring genom min hemförsäkring, pch där blir man ersatt för tex stöld. m.m...