Skapa en ny tråd istället med dina spursmål och inte i en tråd/kategori där det diskuteras en speciell mobil
Avbokade från komplett nu. Vill inte ha den bruna Det är ju en dyr telefon som jag planerat att ha ett tag så varför välja en färg man inte vill ha för att få den lite tidigare? Bokade på elgiganten så får vi se när den dyker upp.
Elgiganten har dock, efter att de la till "svart" i beskrivningen, informerat mig att de får bruna...
Precis, jag beställde den 16e. Men jag mailade supporten och frågade så det var inget automagiskt utskick
Fick svar fråm MediaMarkt idag: "Hejsan! Vi kommer troligtvis att få in HTC Desire HD i slutet av nästa vecka. Eftersom vi inte fått in några är det svårt att säga men troligtvis kommer telefonen i svart eller mocca. Priset i dagsläget ligger på 5590 kr. Detta är dock någonting som kommer att prismatchas med andra butiker och därför inget som vi kan säga just nu, men som sagt eftersom vi har prisgaranti kommer vi att justera priset beroende på vad våra konkurenter."
Som jag skrev tidigare: jag har varit i kontakt med Twenty-Twenty företaget som försörjer nästan alla affärer med mobiltelefoner i Sverige ( Inkl. Elgiganten, Expert, OnOff mm) och fåt svar att DHD kommer först i mitten av November. HTC har inte släpt telefonerna hittils till Sverige och kommer inte att göra det innan mitten av november . Det kan bara bli senare än mitten av November. Alla tel. som kommer in i Sverige kommer at vara bajsfärjade (inga svarta). Svarta kommer senare och förklaringen är att de vill göra lite mer extra attraktiv release med den svarta. Ni måste tro mig eftersom JAG VET DETTA Så flytta inte beställningarna hit och dit i onödan...det gör att du bara får senare din tel. pga hamnar längst ner i förbst.listan.