Obs! När det gäller recensionen av säljaren där de skickat en Desire och inte en Desire HD så är det ett missförstånd på Ebay. När man klickar "Review" så är det inte för just den specifika säljaren utan det är en "review" för telefonen! MIN annons har också det inlägget som en "review", exakt samma!
Sålde min HTC HD2 för att jag beställde en DND. Fick damma av min gammla X1:a men den sa liksom upp sej. Blev förbannad och köpte en HTC Wildfire i väntan på den nya. Min första Android lur och jäkla vad det funkar fint. Lindrar min väntan på den nya luren en hel del, är som en ny värld. Har beställt den på Komplett.se och det står forfarande att dom ska kunna lev den 29..
Haha det gör vi. Tror dock vi kommer få den samma dag nu säger jag godnatt. Är ju gubbe så orkar inte hänga med på kvällarna
Vad tror ni om den här säljaren? http://cgi.ebay.co.uk/HTC-DESIRE-HD...&otn=3&po=LVI&ps=63&clkid=4801957368541092177
"All items are in stock and are despatched to you within 24 hours of your payment being received." "Please Note: This is a ***PRE ORDER ITEM*** Release date may be subject to change."
Intressant. Min rekommendation är att fråga säljaren via PM innan man går cowboy-style och köper den.
Hahah, alla är inte lika tuffa som jag och slänger hej-vilt med sitt paypal-konto på Ebay hux-flux när det gäller 5k+. Själv blir det några Coronas ikväll, sitter smutt nu när man inte behöver oroa sig över när fan Cdon får sin leverans längre då jag drog genom Ebay på 10 min. Nån som är lite kunnig på hur det är med leveranser från England? Tänkte om nån vet om DHL ev. skickar över det till Sverige ikväll / inatt..
Passa så du inte går för ot så cinnak säger till Svar på din fråga, tippar på att dom skickar även på helgerna, men att man inte får något föräns det är vardag.. DHL-lastbilar ser man ju alltid
"Please Note: This is a ***PRE ORDER ITEM*** Release date may be subject to change." Man kan kalla det som "förbeställning"