1. Fello: Just nu! Dubbel Surf på alla abonnemang med minst 8 GB surf! T.ex. 8 GB blir 16 GB för 165 kr/mån. Alla Dubbel Surf-abonnemang hittar du på Fello.se
    Stäng notis
  2. Samsung-nyheter: S24 Ultra | S24/24 Plus
    Stäng notis
  3. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  4. Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis

Fråga: Förbokning av G3

Diskussion i 'G3 - Allmänt' startad av Gorgeous, 3 jun 2014.

  1. Gambit2K

    Gambit2K Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 mar 2011
    Inlägg:
    319
    Mottagna gillanden:
    42

    MINA ENHETER

    Laddaren skickade de i måndags och kom fram i Onsdags. Mobilen skickade de i tisdags och kom fram i Torsdags (igår). Varför de inte körde på ett paket i stället är ett mysterium.
     
  2. probeb

    probeb Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 maj 2013
    Inlägg:
    361
    Mottagna gillanden:
    55

    MINA ENHETER

    Mediamarkt hade flera i lager. Fast när man känner någon som jobbat där vill man inte handla av det företaget.

    Skickat från min HTC One via Tapatalk
     
  3. LasseTM

    LasseTM Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 nov 2010
    Inlägg:
    160
    Mottagna gillanden:
    19

    MINA ENHETER

    Jag fick min telefon i onsdags men har inte sett någon laddare än. Får sitta i tre telefonkö ännuen gång verkar det som :s
     
  4. Sper

    Sper Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 apr 2010
    Inlägg:
    594
    Mottagna gillanden:
    84

    MINA ENHETER

    Samma här. De sa laddaren skickas i måndags. Sen i onsdags och nu säger de att den är beställd. Jävla nötter där inne.
     
  5. Frequey

    Frequey Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 maj 2010
    Inlägg:
    59
    Mottagna gillanden:
    16
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung S8

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung S8
    Det gäller iaf laddaren, själv är det nu 6e gången jag ringer och 5 ggr har jag nu blivit lovad att mobilen skickas samma dag och att de ska skicka ut kolli-numret.

    Just nu frågar jag direkt efter deras chef för jag pallar inte dra historien om och om igen, han ska "kontakta mig" vilket aldrig händer så nu står man där utan mobil och med massa hat på Tre!

    Nu fick jag iaf ett kollinummer på sms, den är skickad!!! Hoppas chefen ringer nu bara så man kan ta ut sin ilska..
     
  6. Igelqott

    Igelqott Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 apr 2012
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    Fick änltigen tag på en trevlig tjej i kundservice på Tre, så nu ska allt vara löst.

    Väntar på ett papper om rabatten innan jag skriver på det gamla avtalet.

    Men det hjälper att ligga i, hela historien med LG G3 hos tre, behövde 7 samtal till kundservice, för att lösas. Förvånad över knappt några väntetider, så antingen har de väldigt mkt personal på kundservice, eller så är vi några stycken som haft otur.

    Glad iaf att allt är löst, man har fått sin rabatt + telefon + laddare iaf.
     
    DroidJunkie gillar detta.
  7. Frequey

    Frequey Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 maj 2010
    Inlägg:
    59
    Mottagna gillanden:
    16
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung S8

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung S8
    Samma här, verkar vara löst nu äntligen men det när jag fick prata med en chef som kollade upp allt. 8-9 samtal krävdes totalt och massor av tid och tålamod.

    Trots att jag redan fick rabatter osv redan den 6 juni har jag sedan dess fått diskutera till mig dessa vid ytterligare 2 tillfällen då de "fallit bort". Ska nog få min nu på måndag i vart fall.
     
  8. artik_toth

    artik_toth Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 jul 2014
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hejsan!
    Har alla som beställt sin G3a från tre fått sin?
    Pratade med kundtjänst igår och hon hävdade att dom fanns på lagret men att det blivit nått fel med min order så hon skulle ringa upp. Fick ringa upp själv ett dygn senare och fick historien om programvaran och att det skulle ta ytterligare 4-5 dagar för mig att få telefonen.
     
  9. LasseTM

    LasseTM Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 nov 2010
    Inlägg:
    160
    Mottagna gillanden:
    19

    MINA ENHETER

    Problemet hos tre var att om man bokade telefonen tidigt så har din order hamnat i ett stort svart hål hos tre. Ringer man då inte in och klagar så de lägger om din order så får du aldrig din telefon. Om du vill ha telefonen tidigare kan du åka till en tre butik och hämta ut en förutsatt att tre inte skickat den än.