Förlorad Hero

Diskussion i 'Hero' startad av norskel, 4 jan 2010.

1. Jens

Jens Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    33

MINA ENHETER

Glöm inte att dina pärons hemförsäkring förmodligen gäller för studerande avkomma.

Kolla upp det innan du lägger locket på det spåret.

/ Jens

2. smacke

smacke Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

glömde min telefon på en trappa en gång när ja satt å snacka me en polare å Folksam hade inga invändningar trots att de va "skit bakom tangentbordet" som var felet..

å ja har ett prog som heter "lookout" som gör samma sak som Beex skriver om..
    kan tillåme få den att börja tjuta på kommando via hemsidan.. bra om man lagt den någonstans å inte hittar den eller man frågar alla på festen vem som har den å ingen vill erkänna... :D

3. norskel

norskel Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tackar för alla vänliga och moralförtappade svar här:) Det skall erkänans att det minsann rycker i fingrarna att kolla upp det där med föräldrarnas försäkringar osv.

Det där med SMS saken hade jag hört förrut men det vart en sån där jagskallgöradetmenjagärsåjäklalat sak som aldrig vart av. Tackar återigen för alla svar!

4. norskel

norskel Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

En sidorfråga här om man förlorat mobilen och får ersättning, får man kontanter eller är det uppvisande av kvitto av en ny Hero som måste uppvisas för ersättning? Hur funkar det?

5. deltoro

deltoro Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

cash har jag fått, men det kan ju kanske också vara från bolag till bolag...