Första egna intrycken & omdömen för Galaxy S25 Ultra

Diskussion i 'Galaxy S25 Ultra' startad av night77, 12 jan 2025.

1. rickards

rickards Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 109

MINA ENHETER

Jo, lite surt. Blev irriterad och försöker reklamera det till Amazon, får se vad de säger :) Går säkert att få till bra, men jag vill samtidigt tro att jag är noggrannare än genomsnittet med monteringen men inte fasen blev det ens ok för mig, så lite märkligt svårt tycker jag ändå att det uppenbarligen va. Kanske är jag petigare med slutresultatet också dock.

galaxy81 gillar detta.
  2. night77

night77 Android Expert Medlem

Mottagna gillanden:
    8 698
    Operatör:
    Telia, Fello
    Telefon:
    Samsung Galaxy S25 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia, Fello
    Telefon:
    Samsung Galaxy S25 Ultra
    Telefon 2:
    Ö
    Platta:
    Galaxy Tab S10 plus
    Jag har alltid lyckats sen S23u, S24 och S25u att applicera det dammfritt, det som är viktigt förutom att applicera de i ett rum/kanske badrum som inte har mycket damm samtidigt som du riktar en lampa ovanpå så du ser om det finns något damm eller inte, kör först i mitten, sen när du ska applicera (upp o ner) så ha ett av klistermärken tillhands o kör en runda rensning på skärmen innan du applicerar. Det finns gott om video på YouTube som visar hur man gör för bästa resultat. Kom ihåg att använda hörnstöden som följer med för bästa resultat.

3. rickards

rickards Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 109

MINA ENHETER

Jodå, kollade både video, använde klisterlappar och använde stödet :) Tror så här i efterhand att problemet var att skyddsplasten hamnade mot den rengjorda skärmen och hade damm med sig. Dock är det så Samsungs egna instruktionsvideo faktiskt visade, men det är lätt att vara efterklok. Hur som va det osedvanligt svårt tycker jag, har monterat en hel del tempered glass skydd och aldrig haft problem med damm. Tror det hade gått bättre för mig om jag låtit bli att följa instruktionerna faktiskt :) Men gjort är gjort, får se om jag orkar lägga pengar på att försöka igen.

night77 gillar detta.