Hmm lite strul på vägen måste lösa rättighetena på ett vettigt sätt ,htc har lagt till en bugg strular symlinkar till busybox mm,men skall nog hitta en lösning snart
Får lägga in elelinux 2.1 rom istället när den kommer och se om det går att skicka sms med den, för det funkar inte med min rom jag har nu, eller om det är någon inställning jag råkat ändra
funkar det inte att skicka sms brukar det vara servicecenternumret som försvunnit. Du hittar det i sms-inställningarna. Tele2 har +46707990001
Hittar inget sånt under meddeleanden - inställningar. Finns det någon app eller vart kan jag hitta de, du kanske vet hur man hittar det på vanillaeclair? Mvh
Det hjälpte inte mycket, finns ingenstans där man kan kolla servicemedelandets nummer. Men tack iaf. får leta vidare
Ta denna är den absolute bästa https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=13120 allt fungerar och cirka 80-90 % svenska
Grymt Grymt, menar palla att återställa luren, för att sedan lägga in orginal 2.1 från htc. Vad jag sett är det massa som fått strul när dom försökt uppgradera, så känns något tryggare med ditt hopkok faktiskt. Har inte strulat för någon så pass att dom inte ens får igång luren sen alla fall
Japp up and running nu fungerar klockrent,skall bygga lite update paket under dagen för olika alt. Så kommer den när jag kommer hem från jobbet.
MMS Hoppas verkligen MMS fungerar med denna, så drygt att vänta ett dygn för att kunna kolla mms på webben.