Diskussion: Första intryck av SIII

Discussion in 'Galaxy S3 - Allmänt' started by Phoenix95, May 28, 2012.

1. Vidde

Vidde Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Fick min igår och lade in några Ricky Gervais podcasts. Kan inte heller lämna spelaren utan att spelaren stänger av sig. Ska lägga in poweramp och se om problemet är kvar.

Min drog 0% under första natten. Grymt då min s2 brukade klara liknande på 2.3.5, men drog 5% efter ICS.

Annars är det väll ingen wow känsla över den nu när jag väl har den, då jag använt Note och s2 fram till nu. Känns väldig mycket som en blandning av dem 2.

2. Michko

Michko Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Fick min idag och har bara lekt lite på lunchen!
    Men satan i gatan vilken mobil!
    Sen tycker jag att vita var hur snygg som helst när man fick hålla i den :)

3. antejasse

antejasse Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

hur mycke ström sparar man igentligen på att hade i energisparläge??
    Angående att den stänge av spotify när man gick ut till startskärmen så är de inte så länge :neutral: men som sagt så är nog inte spotify riktigt optimerad för ICS än. Sen så har jag märkt att "ögonspanaren" bara funkar om de är bra ljus i rummet eller omgivningen man befinner sig i.

Batteritiden är efter ganska hårda 5 timmars användande nere på 59% måste säg att de känns riktigt bra med tanke på att jag har laddat den EN gång under natten nu. efter samma användning med min "gamla" 2X så var de dags att ladda den.

4. brutus

brutus Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Haft min i några dagar nu och jag är extremt nöjd! Gick från en HTC Sensation och var lite orolig att GS3:an skulle vara för stor men icke! Telefonen är ju tunn så den ligger bra i handen och är inte alls klumpig på något sätt. Jag gillar skärmen, snabbheten och responsen och upplever en klar förbättring i batteritid, således en klar uppgradering från min tidigare telefon. Var inne på en blå först men då bara vita fanns tillgängliga blev det en sådan och jag måste säga att jag tycker den är riktigt "clean" och inte alls så feminin som jag fruktade. Slutsats: Jag är väldigt nöjd!

5. lindman

lindman Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Har haft min i någon timme nu och har lekt konstant med den. Allt flyter på perfekt och den är sinnessjukt snabb. Bokade först en blå men det vart en vit ändå, otroligt sexig.

Var lite rädd att den skulle kännas plastig eftertersom jag kommer från en Desire HD men den är överraskande bra på den punkten.

6. antejasse

antejasse Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Vad har ni som provat fått för resultat i quadrant standard? Mitt bästa resultat är 5560

7. banarne

banarne Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Har provat 1 gång och fick 5446

8. Foosvald

Foosvald Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har också det här problemet. Flera personer har klagat på att jag försvinner ibland. Det verkar dock gå upp och ner...

9. Ellet

Ellet Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Första intrycket är bra. Har ju lekt med den i stort sett oavbrutet sen jag kom hem med den vid 19 idag. Vet inte hur mycket batteri som dragits sådär för jag laddade den en stund också.

Jag har aldrig haft en androidtelefon förut så lärningskurvan är brant, har svurit lite men det mesta har löst sig när man gräver mer.

Såg när jag la upp en viss bild som låsskärmsbild att skärmen är defekt dock. Vet inte om det är tillräckligt för att jag ska orka gå tillbaka med den, men jag -ser- det ju (utan att ligga och kisa i ett mörkt rum, som någon här hade problem med, men det är exakt samma fel) Mörkare fläckar, och en kant som är ljusare än resten. Lite störande.

Ska leka loss med kameran och sånt imorgon när jag orkar.
    Mattknivade till mitt eget microsim också, så glad att det gick vägen!