Efter att själv ha suttit nu ett par timmar med telefonen så tycker jag att den är otroligt bra. Har både haft s6an. S7an edge och nu s8+. Det är i te jättestor skillnad mellan s7an. Förutom att s8an känns inte lika glidig i handen utan sitter bättre än vad s7an gör i handen. Telefonen känns inte onaturligt stor att hålla i men displayen är helt underbar i storleken!
Den där Bixby är skräp enl mig påminner mkt om den Briefing s7an har den är mest i vägen. Något man inte heller kan göra med s8anr att man kan inte få fram info i edge displayen som jag kunde på s7an.
Prestandan är mkt bättre på s8an (när den är ny iaf) har haft den konstant igång med display sen kl 17:30 och hade 100% nu är kl 23:00 och har 61% kvar ljusstyrka på 40% har för över massa filer istallerst appar testat dolphin emulstor för gamecube i ca 2h nu (får fortfarande inte bukt med skiten då det verksr lagga lite mkt? Har inte testat så många spel än.
Hörlurarna från Akg är riktigt bra faktiskt (är en hifi nörd) så länge du går i i equalizer o drar upp basen typ 2 snäpp och diskante typ 1 snäpp
Kameran har jag bara testat lite och är typ som s7 med lite mer effekter och främre kameran är helt okej med autofokusen. Men kameran i halvbelyst rum utan blixt ger ändå lite gula nyanser och inte 100% skärpa. Ja det är vad jag kan berätta om den så länge och jag märkte faktiskt att telefonen laggade till en halv sekund när jag skulle återgå med hemknappen från Menyn
Last edited by a moderator: 20 apr 2017