Är mycket nöjd med min. Blev först lite orolig efter allt negativt snack av många här. Men rätt snabbt slog det mig att vissa här kommer nog aldrig bli nöjda. Och blir man det ser man snabbt till att hitta något litet att bli missnöjd över så att ordningen är återställd. Dock tråkigt, såklart, med en Doa.
*Allt flyter extremt bra. Inget mikrolagg även när jag byter snabbt mellan menyer.
*Bra ljud när man pratar.
*Imponerad över batteritiden. Laddade den full igår vid 21. Laddade hem appar,surfade och streamade via spotify till 01.00. Viloläge till 10.00 och har idag surfat några timmar. Cirka 60% kvar.
En dag blir inga problem så som jag använder den.
*Upplösningen gör det till en fröjd att surfa även på icke mobilanpassade sidor.
Och så något som jag verkligen saknade på min förra. När man scrollar uppåt i webbläsaren kommer bokmärkena direkt fram i nederkant.
Så kanske det iofs är på de flesta ics...
Enda problemet jag stött på är att grafiken allra högst upp på skärmen ibland inte hänger med
när jag surfar med den inbyggda webbläsaren. Blir lite regnbågsfärger högst upp vid adressfältet i någon halv sekund. Framför allt när jag byter till t.ex sida 2 på en googlesökning.
Jag väljer att se det positivt; det går för snabbt
Last edited: 5 april 2012
Ayla666 och KingLouie gillar detta.