Hämtade ut min nya livskamrat i eftermiddags. Helt underbar är den! Ändrade mig i sista sekund och beställde från
Tele2 istället för 3. Visst, 3 är billigare, men jag har aldrig haft några klagomål på
Tele2 som operatör och det är värt mycket! Kan berätta att leveranstiden är kort och fin med
Tele2, beställde runt 15 i fredags, skickades vid 16 och fick den idag vid 16. Hade det inte varit för helgen så hade det nog gått på någon dag! Fick med två SmartTags också, ska bli kul att testa.
I alla fall..! Telefonen var det ja. Lagom stor är den, även för små händer. Var lite orolig över storleken, är så drygt när man inte når med tummen över nedre delen av skärmen. Snabb som satan är den också! I alla fall jämfört med min förra Nexus S. Och upplösningen kan man ju inte direkt klaga på! Vet inte hur ni andra gillar den gummiaktiga baksidan, men jag tycker att den är jättebra. Känns som att telefonen ligger säkert i handen, i jämförelse andra lurar med glatt baksida.
Det enda som oroar mig lite är att laddningsluckan känns lite vek, men det är väl sånna saker man får ta om man vill ha en vattentät mobil, vilket ju är en av anledningarna till att jag valde just Xperia V. Hoppas den lyckas sitta kvar, men man får väl vara lite försiktig.
Är
fruktansvärt nöjd överlag, 5 av 5 toasters! Nu är det väl bara att sätta sig ner och installera och modifiera alla dessa appar.. Haha. (Men jag klagar inte)
Click to expand...