Ursäkta kvalisorten, Den blev typ randig :/ Nästan ska vara ett soloalbum med minst 15 låtar.... Sent from my Desire HD using Tapatalk
Sry domhow. Inga prints o grejer. Bilden ska vara på materiella ting. Nästa person ska ta kort på en switch/router med FLER än 4-portar. 4portar tillåts inte.
600 portar routad och switchad trafik 1/10Gbit Duger det? Nästa person ska ta en bild på oöppnad energidryck.
Jag har en bild på en oöppnad enegidryck med mitt namn. Har ej tillgång till dator och har förskökt upplada den via tapatalk i 2 dar men varje gång jag försöker får jag fc :@ Sent from my U20i using Tapatalk
Det var inte så jag menade... Sj ska vi fortsätta om ingen bild kmr upp ganska snabbt. Jag menade bara att jag är jävligt arg på det men så är det.. Sent from my U20i using Tapatalk
Tallrik it is. Den är lite smutsig, åt precis pizza från den. Nästa person ska tall kort på hårdvaran i sin/en dator! (Öppna upp chassi-sidan och knäpp bilden)
Som var ganska länge sen. Ta kort på objektet istället för att påpeka, sjukt jobbigt med massa off topic-inlägg i tråden, tack.
Försök hålla er till EN sak sen, inte flera! : ) Jag vill se en brassestol! (helst utomhus i solen, men det är inte obligatoriskt)