oi55.tinypic.com/o7o6yr.jpg Nu vill jag se något som är vitt när man kastar upp det men blir gult när man kastar ner det
En använd kondom? EDIT. Okej, den lät såå mycket bättre i min skalle.. låter den dock stå kvar för någon med extremt dålig humor.
Du får vara lite mer informativ, inte skriva i metaforer : ) Vill du se ett helt ägg, eller ett spräckt ägg?
Kommer här:-) Nästa ska ta kort på nånting man gillar (kan vara vad som helst bara man gillar det) Sent from my U20i using Tapatalk
hmmm.. får väl skylla på att det var länge sedan jag var aktiv i denna tråd får se om jag orkar ta kort igen annars är det bara ignoreera min post
Orkade inte gå ut och ta en bra bild när det var ljust men man kan skymta trädgården iaf Nu vill jag se en fin utsikt
Tråden får inte dö igen! Ge mig en bild på dig själv taget i badrumsspedeln! Ansiktet får döljas med din lapp ifall du är blyg.
De flesta löven har fallit redan, men i mitten där står det ett gult träd. Nästa person ska ta bild på något han/hon kommer ge bort i julklapp till någon.