Alltså nästa person ska ta bild på sitt användarnamn på en lapp som skall ligga i en kassa-apparat! Hallå folket läs tråden noga istället! Och citera kommentaren ni svarar på så man ser om ni är först eller inte, tack.
är det inte bättre att bara forstätta efter som ingen verkar lägga upp en bild på kassaapparaten? ifrågasätter inte reglerna . vill bara hålla tråden vid liv
Sh*t, hade tänkt fixa kassaapparatsfotot tidigare idag, men tänkte "asch någon hinner säkert före ändå", feltänk. Vad säger ni, värt en halv poäng iaf? Sent from my X10i
Nja. Det finns ju inte direkt bevis för att du tänkta göra det. Du skulle tagit den bilden så kunde vi ha fortsuttit med denna roliga lek
Okej, eftersom ingen verkar ta bild på en kassa-apparat så kör vi detta istället. Ta kort på en hushållsprodukt som har utgånget datum! (T.ex. ett mjölkpaket, gammalt godis, eller liknande...!)
nästa ska ta en bild av ett en julpyntad julgran ute i snö nu har ingen kommit med en en bild så jag ändrar och säger att det ska vara nogåt jul pynt (ute eller inne) och en lapp så klart
Ingen som antagit utmaningen, kan kanske sticka mellan med en liten fråga. Vad menas med PAX, det nämns ju i några inlägg? Extrapoäng för att jag inte skapar ny tråd med frågan? plz
"pax" definierat som "pax, den platsen är min!". I en tävling går det inte att paxa, det är ju helt orimligt. Det är som att jag skulle "paxa" en förstaplats i en löptävling. Förstår du nu? : )
ok, trodde det var något sånt, men tänkte att det kanske var någon mysko förkortning för något annat...
nu har ingen kommit med en en bild så jag ändrar och säger att det ska vara nogåt jul pynt (ute eller inne) och en lapp så klart