På nästa bild vill jag se en Androidtelefon som har en svenskutvecklad app uppe(att den står öppen på skärmen)
Sorry för dålig kvalité, har ingen kamera i närheten atm så det fick bli webkameran... Hoppas iaf att ni ser att det är Snowstorm. Nästa person ska ta en bild på en Laptop som han en tomte på skärmen (+ lapp med användarnamn ofc)
http://img221.imageshack.us/img221/6698/dsc00007qd.jpg Skakig i handen På nästa bild en lussebulle och ditt namn på en lapp ofc
Det är så morsans lussebullar ser ut! Det är saffran och russin i dom bara så att ni vet det EDIT : Det har gått över tiden så nu skall ni ta kort på ett glas läsk och en mobil! Vet att det är emot reglerna att edita ett inlägg men man kunde inte se bilden. Hoppas det går bra för dig tekken!
Du kan inte länka en bild ifrån din mail... Den syns bara för dig själv. Patriclamu: Japp, den är godkänd eftersom du inte pax-postade och editade sen : )
Jag tor han har ändrat .. nu syns den för mej med .. EDIT: "Vet att det är emot reglerna att edita ett inlägg men man kunde inte se bilden. Hoppas det går bra för dig tekken!"
Här, fick bara med halva fruktskålen men det är fortfarande en fruktskål Nästa person ska ta kort på en klädd julgran och sitt namn på en lapp
jobbig request där, vet inte om det är så många som vill klä ut sig till tomte? ^^ det skulle inte jag gjort iaf jag ska försöka hoppa in på nästa bild request!