1. Hubba Bubba!
2. En riktigt gammal och äcklig gubbe eller en valfri tjej är vad jag har att välja på då om jag förstått det rätt? Jag väljer tjejen! Gärna Scarlett Johannson...

Åååh... Hon och jag skulle kunna ha det trevligt ihop!
3. Trevligt och väldoftande. Dock borde alla jävla tonårsbrudar sluta dränka sig i den där äckligt söta vaniljdoftande parfymen som luktar som rutten fruktsallad. Alla snubbar som använder Axe borde också halvera doseringen... Eller växa upp och inse att Axe är för tonåringar...
4. Åh svårt. Jag tror jag försöker övermanna kaparna, dock skulle jag göra det verbalt först. Skulle psyka dem tills de blir osäkra och klantar sig och då skulle jag nog övermanna dem. Tror jag.
5. Elektronisk musik. Diggar Scooter som fan!
Mina:
1. Kan du sy i en knapp på jackan och laga hål i jackfickan eller är du helt hopplös när det gäller sådant?
2. En låt som du kan hela texten till? Nationalsånger och snapsvisor räknas ej...
3. Jag formatera nyss om min dator och valde att återställa den till ursprungligt fabriksskick, men fick höra i efterhand att jag borde ha klickat på något som hetter Windows Complete Restore istället. Fattar du vad skillnaden mellan de två valen är? (för jag gör det inte!)
4. Hur många grundämnen kan du räkna upp utan att googla?
5. Är tre sjundedelar mer är två sjättedelar?
Click to expand...