HTC Desire + Vignette Blev lite dassig kvalitet...antar att det är en inställning i Vignette som jag missat. Den passar perfekt som bakgrund till mobilen i alla fall
Måste säga att jag blivit helt förälskad i Vignette. Tog dessa bilderna med min Legend: Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Försöka skapa en känsla av skräckfilm.... blir lika skrajsen varje gång man kollar på telefonen Taget med demon av Vignette.
Är inte säker, men på första tror jag att jag hade normal, den andra red highlight. På den sista vet jag inte :/
Här är några jag tog med min Desire. vanliga kamera appen. +1 Ljusstyrka +1 kontrast och +1 mättnad. Dom ser säkert lite lustiga ut och fotofantaster kommer nog fnysa åt dom men dom ser smaskiga ut nedskalade på mobilskärmen Här är en bild utan ändrade inställningar: Tog en hel drös bilder den dagen, det var nåt speciellt med ljuset som gjorde att allt såg gott ut.
Ser ut som vanliga Vignettefiltret, möjligtvis med extra "light leaks" pålagt med customize, om jag får gissa. Man slutar verkligen aldrig impas av Vignette. Det enda som man kan sakna ibland är pekfokusen från vanliga kamera-appen..
Kanske lite OT, men ni kan säkert svara eftersom ni använt Vignette en del... Läste någonstans att Vignette kan ligga kvar i bakgrunden och dra en massa batteri efter att man "stängt ner den". Någon som har upplevt detta? Lite "on topic", fanastiska bilder!
Tänkte gräva upp den här tråden igen! Några bilder tagna med min HTC Desire: Denna är tagen med Vignette: har lite fler bilder i ett picasa album: http://picasaweb.google.com/lagge92/HTCDesire?feat=directlink låt oss hålla tråden levande!