[FRÅGA] Bästa appen för att visa okända nummer (Vem ringde, WhoIsCalling... etc)?

Diskussion i 'Applikationer' startad av trozen, 19 jun 2011.

1. nexusS

nexusS Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    350
    Operatör:
    Comviq

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Whoiscalling är min favorit! Har haft den på både Iphone & Android och den är bara bäst! Rekommenderas! :)

2. trozen

trozen Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    43

MINA ENHETER

Jag testade truecaller nu och är mycket nöjd, den visar även för sms ! :)

Men jag har stött på ett problem, jag använde mig före av appen WhoIsCalling (Vem ringer?) och jag avinstallerade den igår för att sedan installera truecaller, men detta resulterade i att det nu kommer upp 2 rutor med info när ett okänt nummer ringer, även fast jag avinstallerat WhoIsCalling så kommer den rutan upp... Tips?

3. mamedi

mamedi Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Vår hemsida är lite speciell. Den sätter ut att den kostar för att den kostar på Symbian. Vi ska fixa det vid tillfälle:)

Hur som helst, den är gratis så länge den inte finns på market. Men vi får se vad som händer framöver ifall den blir helt gratis eller inte. Så passa på, använd en ruskigt bra app när den ändå är gratis:)

Lite off-topic, en ny betaversion kommer strax upp. Den senaste betan hittar ni i vår egna tråd under applikationer.

/Jag är en av grundarna (vi är 2:))

4. trozen

trozen Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    43

MINA ENHETER

Tack för en mycket bra app :)

Efter att det kommit upp en ruta med info om numret, med texten Truecaller, ska det efter det komma upp en blå hitta.se ruta som säger adress osv? Eller är detta kvar från min gamla app?