Tack för ditt svar. Jag gjorde scriptet på ett par minuter och att jag lade till dubbla triggar var för för att ha en fördröjning bara ifall. Det går alldeles utmärkt att ta bort den andra triggern har jag märkt.
Angående missbruk tycker jag att det är ordbajseri från
Tele2's sida att annonsera "Unlimited". Jag har haft unlimited i över 10 år hos
telenor, vilket är unlimited utan att kräva en användare på skriva "Topup" varje gång för att de har skrivit detta lite ohederligt finstilt i avtalet. Jag har själv en polare som är tetraplegiker och kan inte hantera telefonen som du och jag. Hans händer är kraftigt paralyserade. Därför lägger jag ut scriptet för andra som kanske har problem med det.
Att marknadsföra något som "Unlimited" på det här sättet tycker jag är både ohederligt och omoraliskt även om det rent tekniskt är "Unlimited".
Om admin tycker att det är emot reglerna så får han ta bort scriptet annars står jag bakom det. Dessutom är Tasker inte så lätt och självklart att lära sig. Det tar tid och vi är här för att hjälpa och tipsa varandra och dela med oss vår kunskap. På det sättet går tekniken framåt. Inte att sitta och hålla på sin kunskap i sitt lilla pojkrum. Menar du att du aldrig fått hjälp från någon som har delat sin kunskap med dig?
Click to expand...