Jaja då testar jag och hoppas inget dunderskumt händer och att luren åtminstonde går igång igen haha betvivlar dock starkt att jag skulle lyckas få 2.2?! ;O
Dump?! ;O screenshot eller w00t?! Varit ute på resande fot i ca 6 års tid och då främst diverse u-länder, därav mina skills inom datorer håller precis på att bli geek igen ;>
Jaja, kolla igenom detta är ni snälla och säg ifall de är ngt grymt på G eller ifall man kan skalla kudden o hoppas på bättre tider http://www.ladda-upp.com/bilder-a/wtfshouldido-216.jpg
Spännande, det där har jag aldrig sett förut. Se till att göra en backup på dina kontakter bara och kör.
Ja men vilket jävla fiasko! Vilket totalt efterblivet program! All kritik åt samsung alltså Luras på detta sätt...står att den senaste versionen är redan installerad bla bla bla.... Jaja tackar för all hjälp! Ha de gott!
inget än, så nu skiter jag i det där och klickar på uppdaterings knappen runt jul eller i mellan dagarna...
Ja ja, så länge inte jp6 är den officiella 2.2 romen. Körde in skiten igår och fick direkt flashbacks från jf3 tiden. Dock så var det mysigt att kunna avbryta samtal med powerknappen.
Ingen 2.2 halv sex på morgonen heller, men de flesta uppdateringar brukar ju komma efter 17.00 Pratar inte Samsung nu, utan generellt olika märken och apparater. Om inte, kanske nästa vecka eller veckan därå osv.
Haha.. Att ni orkar.. Jag fick ner JM2 när den kom utan att behöva uppgradera Kies, gjorde dock det efter uppdateringen till JM2, tror inte versionen är så viktig faktiskt. FroYo lär synas även i första versionen av Kies när det väl kommer, uppdaterar säkert Kies när det finns tid. Får det ju att funka, varför riskera att paja funktionaliteten?