Ok erm, har inte android market på min. Är det nån annan som har samma problem? Hur installerar jag market till mobiltelefonen
henkepenka verkar ha försvunnit. Någon annan som kan ta en screenshot på Kies med uppdateringen listad (som henkepenkas)? Bilden är till vår artikel.
varför kan jag inte uppgradera?,hittar den i kies,men när jag trycker på uppgradera så får jag upp "Firmware cannot uppgrade" uppgrade proceed will close el. dyl...hade innan one click lag fix installerat som jag blev rekomenderad att ta bort innan uppgraderingen vilket jag gjorde först genom att "un-roota" telefonen,sedan avinstallera OCLF och startade om telefonen,provade att uppgradera,gick inte,gjorde en återställning av telefonen,funkade inte ändå,nån som vet vad som är fel? Min nuvarande firmware jag använder är följande: Program:2.1-update1 Basband:I9000XXJM1 Grundversion:2.6.29 root@SE-S603 #2 Kompileringsnr:ECLAIR.XWJM2 Mycket tacksam för hjälp!
Det kommer bli en lång arbetsdag.. Sitter på jobbet, omringad av Mac-datorer och FroYo är släppt. Detta är tortyr.
Man borde, eller i alla fall gjorde jag det, avinstallera OCLF och sen unroota... Edit: eller vänta det var det du gjorde typ eller, äsh vad vet jag vänta tills någon annan svarar som är bättre en jag .
När jag ansluter i datan kommer det: PC-anslutning endast tillgämglig i viloläga. Stäng alla program. Har stoppat alla program, hur ska jag mer göra??
Alltså du unroot och sen tog bort ikonen? Edit: det är meningen att man ska först avinstaller OCLF genom programmet sen unroot(och sen avinstallerade jag programmet) Det var det jag gjorde i alla fall. Tyvär är inget pro när det kommer till sånt här.
Nu verkar det fungera,laddade hem senaste Kies,så nu hoppas jag det ska funka,nu fick jag dock upp ett mess om att jag måste lada mobilen,så jag återkommer om det strular...