Alvin vi måste få en kommentar från dig så här efteråt, hur känns det så här efteråt, om du hade fått tagit en annan taktik vad hade du gjort. Hela svenska swebits behöver få veta. Åt du upp dina kalsonger eller vad hände.
Uppdaterade nyss, nu när jag startar telefonen står den och force closear på massa processer, kan inte använda luren. Bra samsung.
Lite kul, när jag kör nya KIES (uppdaterades igår) så står det att jag redan har senaste versionen, JM1/JM2 (PDA,PHONE). När jag labbade med engelska update-servern igår så blev jag erbjuden JPM, men den buggade ut innan installationen hann börja på allvar. What gives?
Ok, jag gjorde det.. Men varför? Det stog det inget om i Kies.. eller? Om jag är en vanlig användare hur f-n ska jag förstå det?!
Installationen av 2.2 lämnar kvar massa saker från tidigare installation och då blir det lite galet i vissa fall verkar det som. Det står inte någonstans att man skall göra det. Tur att vi har ett forum så att man kan få lite tips. /qsec
Är inte det lite futtigt det? Hade väntat mig en skaplig boost men telefonen segar som tidigare. Notifikations listen segar väldigt och slött att växla mellan hemskärmarna. Har problem med rent fryslagg emellanåt när text ska matas in också. Njaa....
som jag har förstått det som ger inte froyo samma prestandaboost på vår hummingbird som desire-ägarna och snapdragon gav.
Goda nyheter: Dåliga nyheter: Kies vill att jag laddar telefonen först, även fast jag hade >70% batteri.
Ja det kan tyckas vara lite "futtigt". Vad jag sett av andras score så ligger de något högre. Vet inte om det har att göra med att jag uppdaterade från JPK till JP6 och inte gjorde en clean-install. Den har behållit alla mina appar och inställningar sedan JPK. Vet inte om det har slöat ned den något, uppdateringar brukar ju ha en tendens att bli sämre än nyinstallationer när det kommer till speed... Hur uppdaterade du din SGS? KIES eller Odin? Jag frågar eftersom många som flashat med Odin och använt pit512 istället för 803 fått den där effekten med en seg list.
Så jädrans skumt. Min säger "nuvarande PDA:JM1 /PHONE:JM2 /CSC:JM2, alltså tvärtemot vad din bild visar??? Får inget erbjudande om att uppgradera. Är redan på den senaste enl KIES .82
Varför tror ni jag menar Samsung Galaxy S, skrev inget om vilken apparat Mina batterier på Samsung Galaxy håller inte en hel dag. Fakta. Runt några timmar om jag använder den mycket.
du lyssnar ju inte. ALLA säger till dig att du har fel på din telefon, trots det fortsätter du klaga i forumet. Gå till din återförsäljare istället