Edit: Glöm det här inlägget. Har suttit och ändrat "Binära data" hela tiden i regedit. Det var därför det inte funkade, haha.
Så var det löst. Tänkte inte på att min SGS var en gåva av Google Frankrike. Alltså fel "country code". Använde registerhacket i forumet och nu är det uppdaterat. Får se om det funkar också ... (20 min senare) Dra mig på en pinne. Froyo inne och allt verkar funka. Inga program borta utom Market verkar det som. Men utan Market är det ju inget kul. Så då återstår bara en Wipe verkar det som
Men hallå, Captain Obvious! Så stort att erkänna att du hade fel om att 2.2 skulle komma i december - det är ju inte så att det var någon större tvekan om att du var tvärfel ute. Jag och flera andra skulle väldigt gärna vilja veta vad den tekniskt ansvarige chef du pratade med (igår?) hette och vilket telefonnummer du ringde för att komma i kontakt med honom, för det känns mer som du borde erkänna att du hittade på honom än ditt nuvarande "erkännande".
Vad menar du med alla? Vart är regeln på forumet där det står att man inte bör klaga? Varför trodde du att jag menade Samsung Galaxy S förutom mina uppgifter om batteritiderna. Nu är jag inte det minsta sur på dig wmb, är bara nyfiken. Jag får nog välja mina ord och ta ett kylskåp som exempel nästa gång för att inte stöta mig med folk. Ber om ursäkt om alla stör sig på mig. Lovar att inte skriva något negativt i fortsättningen. <object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Nx7v815bYUw?fs=1&hl=sv_SE&rel=0&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Nx7v815bYUw?fs=1&hl=sv_SE&rel=0&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
fråga! nu finns ju GPS som en knapp i rullgardinen.... Har ni den på eller av? Vad var den per default innan froyo? Drar det mkt batterier att ha den igång jämt? Uppdateringen gick smidigt för mig, körde en factory reset också, skönt o börja från början igen. Angry birds är skoj
Kul att du älskar din telefon. Visst är den fantastisk och Froy är en fullträff som Samsung bjuder på. Titta på X10 som fortfarande ligger på version 1.6. Jag själv är så lycklig att jag just valde en Samsung Galaxy S.
Tack! Jag har nu laddat ner och installerat Kies_1.5.3.10093_82 (i Windows Vista). När jag startar Kies och ansluter telefonen till USB, koomer rutan med "Ansluter enheten" upp, som vanligt i Kies , men den slutar inte söka efter några sekunder, som den gjorde i ver Kies_1.5.3.10093_80, den bara fortsätter utan att komma i mål Jag har kollat att Kies är valt i telefonen som USB-anslutning och avinstallerat det externa minneskortet. Några bra förslag på vad man bör göra?
Nu funkar det! Jag har 2.2 !! Felet hos mig var att min brandvägg Panda stoppade en installationsfil för Kies "TG_vMV.DLL" och stoppade den i karantän. Jag lyfte ut den ur karantän, startade om datorn och Kies hittade min telefon bums. Efter det var installationen av 2.2. inga problem. Tack för hjälpen alla!
Kör du standard TouchWiz eller kör du med LauncherPro/ADW? Man måste vara i TouchWiz när man ska köra Kies läge av någon konstig anledning...
Jajamen, nu äntligen kör vi 2.2 (Froyo). Nu har den bäste Androiden Blivit ännu bättre. Galaxy S Jag hade förberett mig på att få återinstallera alla mina apps som jag hade på telefonen. Men jag blev riktigt överraskad när den efter omstart hade alla apps kvar. Helt riktigt som jag läste någonstans så försvinner Android Market klienten. Jag blev tvungen att Defaultstarta min telefon, och whips så var alla apps borta och Android Market klienten var tillbaka. Jaja, då var vi där jag hade räknat med från början.
Hade det samma problemet..... Står en del nyttigt här.... http://android.modaco.com/content/samsung-galaxy-s-s-modaco-com/311526/samsung-galaxy-s-problems/ För mig hjäpte det att koppla väck bägge sd korten....åssen funkade det Mvh Anders
Vad är det egentligen för fördelar i 2.2 mer än flash? Går det att spela spel såsom habbo och runescape? Lite ballt att ha ett bärbart nostalgikit i fickan
Jag kör standard TouchWiz och 2.2 fungerar perfekt. För mig var huvudproblemet när det gällde att installera senaste versionen av Kies att min brandvägg - Panda - trots att brandväggen just då var avstängd, ändå genom vad Panda kallar TruPrevent Technologies, satte filen TG_WMV.DLL i karantän. Jag tog (trots varningar) filen TG_WMV.DLL ut ur karantänen, startade om datorn och efter det funkade Kies-installationen klockrent. Att därefter installera 2.2 var helt problemfritt.