Nej, hade inga direkta problem, utan var en väldigt smidig process (kanske lite för enkel

).
Förutom att jag fick upp ett felmeddelande när jag körde step1.sh första gången,
så jag tänkte att jag kör copy paste och googlar. Problemet var bara att jag var lite nervös och stressad så jag körde Ctrl+C vilket man inte ska göra i ett bash script som körs då avbryts det. Med då körde jag det igen och det löste sig galant
Däremot när jag började latja med olika roms så gjorde jag bort mig lite till, fick en massa konstiga force close och även så kunde jag inte ringa och ta emot samtal (ganska viktig funktion).
Det jag hade gjort, var att jag glömde att wipa mobilen mellan de olika romarna *slår mig själv i pannan*
Det var inte helt optimalt. Men efter att ha wipat så fungerar det klockrent.
Har en del erfarenhet i att modda tvspel (wii, xbox, 360 osv.)
Så själva root processen är väldigt enkel att göra om man jämför med vissa andra saker som jag har gjort.
Saker att tänkta på, ta det lugnt, det löser sig på nått vis. Se till att du har tid på dig. Känner du dig osäker fråga eller googla lite. Läs igenom guider. Douglas Adams bevingade ord tycker jag passar överallt "Dont Panic"

Click to expand...