FroYo på g?

Diskussion i 'Galaxy S' startad av niklasskeppstedt, 1 jul 2010.

1. appel

appel Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    123

MINA ENHETER

Ah, jag som förvirrade bort mig. Vi diskuterar ju inte Android standard UI i allmänhet utan bara home appen. Med HTC Sense så har ju HTC ändrat/gjort sönder/tagit bort många standard saker över hela Android, inte bara home appen. Borde försöka hitta någon med en Galaxy S så man får klicka runt lite och testa om Samsung gjort ett bättre jobb.

Men iaf, jag håller med, valmöjligheter är bra.

2. upnorth

upnorth Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Vet din polare om Pro'n kommer till Skandinavien och i så fall när?

Om det dröjer länge slår jag nog till på Galaxy S, var och tog på en dummy i Oslo idag och den kändes helt ok med en hand jämfört med X10 trots samma skärmstorlek.

Men jag är sjukt sugen på en version med ljus för kameran, standardfrontknapparna och fysiskt tangentbord! :teeth:

3. Virreo

Virreo Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Kollat... Han hade inte koll på detta men trodde att det det inte var helt omöjligt då samsung försöker slå sig i business segmentet på den europeiska marknaden.

Bara att hoppas!

4. Miklan

Miklan Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Kommer förmodligen få vänta iaf. Om det går igenom så kommer man få vänta på Samsungs update innehållande Touchwiz som innehåller alternativet att stänga av alla Samsung tillägg. De kommer nog aldrig släppa en rå update till kunden innan deras egna är färdig.