Oj vad det drog iväg i den här tråden, var offline några timmar, tänkte svara dig på techbloggen och så ser jag detta
Jag måste då säga samma sak som jag skrev på techbloggen, installera ROM manager så slipper du hålla på och pilla i recoverymenyer osv. Ddt enda du behöver göra är att installera ROM manwger, trrycka på översta knappen så den installerar sin egen recovery och sen välja ROMet du vill installera. Har du ROM manager kan du också strunta i OTA uoodareringar, går snabbare med ROM manager.
Använd Titanium Backup också så kan du byta ROMar snabbt, kan t.o.m testa desire romet om du vill, går snabbt att ba tillbaka. Du kan inte bricka telefonen när du bara byter ROM.
Om du kör med ROM manager premium så tycker jag att du ska installera modacos froyo och sen
installera pershoots kernel, det kommer kännas som du bytte från en scoda till en ferrari.
Edit: installera market enabler, jag kör med O2 tyskland, funkar bra med mitt kreditkort. När du en gång fått in alla appar och inställningar som du vill ha dom så ta en backup med titanium backup, sen är det bara att säga välkommen till rom-bytar-klubben

Click to expand...