Jag har exakt samma ROM som du, Inställningar -> nationella inställningar & text -> Swype -> språk Sen "lång-trycker" du på ett skrivfält (tex SMS) och väljer inmatningsmetod -> Swype Voila
jag fattar inte varför vi inte får en updatering via kies har JF3 när det upenbarligen finns nyare FW.
Antagligen för att Samsung inte tycker att det är värt besväret. Kies kanske inte fungerar i Sverige? Samsung säger ju ingenting som vanligt så vad som händer med buggfixad 2.1 eller 2.2 kommer vi sitta i mörkret o leta efter.
eftersom den finns på nya mobiler så borde den nog komma på kies snart, men då händer det iallafall nått! när kommer 2.2?
Jo, vi kan alltid hoppas att det kommer någon uppdatering till 2.1 för Kies, men jag börjar undra vad som dröjer... 2.2 vet ingen när det kommer, vi vet att Frankrike och Storbritanien får i mitten av september ca, och förhoppningsvis ligger Sverige någonstans i slutet av September eller i oktober. Men bara Samsung som vet.
Grejen är antagligen att firmwaren I de nyare lurarna inte fixar de problem vi klagar över. De är nog medvetna om alla som skrivit "om inte nästa firmware fixar problemen lämnar jag tillbaka luren"... Så därför får vi vänta på att de fixar allt istället för att få småfixar. Sent from my personal disorganizer GT-I9000