Nu är jag van vid lite dyrare lurar men köpte ändå dessa eftersom mina SBH80 börjar bli dåliga och var lite sugen på något nytt.
Nu har jag inte lyssnat på dem än (håller på och laddar as we speak) men kvalitékänslan var inget vidare. Jag har hållit på i någon timme nu med att försöka få en bra kombo för att de ska sitta hyfsat bra i öronen men har lite lyckats. Kör med ett par andra pluggar då de som följde med varken passade och kändes väldigt budget.
Hade jag köpt dem för mer än 500:- så hade jag varit väldigt besviken. För 300:- är jag bara besviken. Ska dock bli intressant att lyssna på dem, men eftersom de inte sitter bra i mina öron så förväntar jag mig inte så bra ljud.
Om någon får till bra passform och de låter bra så är det säkert ett bra köp. Får återkomma med ljudet imorgon när de laddat klart!
EDIT: Nu har lurarna laddat klart. Jag har hittat ett par pluggar som sitter bra nu också :-) De är väldigt ljusa i ljudet, ganska svag bas, men tydlig diskant (inte skrikig). Skulle jag gissa priset på dessa utan att veta vad de kosta så hade jag nog gissat på ungefär 300:-, så jag skulle inte säga att de är prisvärda, men ändå ok för detta priset.
Last edited: Aug 30, 2018