Fyndtips - Diskussionstråden

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av ASR, 26 sept 2013.

1. Danieleet

Danieleet Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    35
    Japp! Är inte lika aktiv här :P

2. john1234

john1234 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

Fungerat sen i måndags. Även på vanliga samsung.se men då med mindre rabatt eftersom grundpriset är högre
    Har fått leverans. Samsung är fullt av överraskningar när det gäller rabatt. Ibland står det men funkar inte. Ibland står det ingenting men rabatt ges. Detsamma med inbyte och abonnemang.

3. Toss3

Toss3 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    315
    Får hoppas att det dyker upp fler i lager innan dom hinner åtgärda felet. :)

4. john1234

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

Bruka tipsa om det mesta jag hittar, men ville se om det blev leverans. Flera av färgerna hade dessutom leverans 15/9 och bortom.

Ett tips är att ha varor i kundvagnen i samsung appen. Då blir man direkt varse om samsung har lagt in extra saker vid köp som det inte står något om

5. FishyFish

FishyFish Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    47
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung S9

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung S9
    Så jäkla surt man inte har mecenat själv eller Benify och kan ta del av det..
    Är benify engångskostnad eller månads?
    Lär ändå ta några dagar tydligen med Benify med.. skit men la de här för er andra :)

6. viktor95

viktor95 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    59

MINA ENHETER

Ja det är inte leverans förens 22/9 står det för mig.

7. john1234

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

Förövrigt så var vi förklaringen till priset via mecenat/Benify här. Framgår inte via mecenat osv men finns på samsung.se

Bifogade filer:

8. Danieleet

Danieleet Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    35
    Yes, det går att skaffa för 149 kronor (engångskostnad, lätt värt det)

Spara Tid & Pengar - Shoppa Direkt i Appen | BenifyDeals Privat

9. raeserfisk

raeserfisk Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    121
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung Galaxy S24 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung Galaxy S24 Ultra
    Platta:
    iPad Pro 10,5"
    Stod 8:e när jag beställde i förra veckan. Fick uppdaterat till 22:e nu.

10. Monitoring94

Monitoring94 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Ang. S25 Edge dealen.

Såg slumpmässigt i morse på Samsung appen att de körde 5k rabbat på edge när man la till abonnemang. Var sedan nyfiken ifall mecenat hade något liknande.

Såg där ca. 5280 extra i inbyte för en S24 förutom att Edgen redan var sänkt med 30%. Lägger till abonnemang för 2k avdrag, tänker att de hamnar på 8.5k och går till kassan för att testa möjliga koder. Till min förvåning ser jag Edge plus skal och laddare för totalt 3.5k, slår till direkt utan att testa koder.

Undrar om någon lyckades byta in sin S24 och därmed få + 2200kr på kontot istället..

Kommer hem i eftermiddags och ser att fyndet slagit igenom, kollar mail och ser att Vimla skickat att jag tyvärr inte fått abonnemanget men att de inte påverkar beställningen hos Samsung, dock rekommenderar de att dubbelkolla med Samsung för att vara säker. Första gången jag testar Vimla så det låter skumt..

Hur som helst är det ett bra fynd som jag hoppas inte annuleras, de körde deal för the frame tv + s25 edge för 7740 förra veckan, som var ungefär lika bra. Sett Edge tidigare för 629e i EU då Samsung överskattat efterfrågan för Edge. Troligtvis kommer fler tillfällen för de som missade.

besj62 och Tompa911 gillar detta.
  11. john1234

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

Jag har full förståelse för att alla vill dela allt. Men sannolikheten ökar att rabattkoden försvinner. Den ovan är ett tydligt sådant exempel.

12. ASR

ASR Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    1 024
    Telefon:
    Galaxy S22

MINA ENHETER

Telefon:
    Galaxy S22
    De är ingen hemlig kod, den finns av en anledning: för att Samsung ska sälja...

FishyFish gillar detta.
  13. john1234

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

I
    Inga koder är hemliga, det innebär dock inte att de kan upphöra att gälla eller justeras i omfattning. Flera av samsungs andra koder har anpassas så att de inte går att kombinera med abonnemang eller inbyte alternativ har en begränsning i tid.

14. Kent

Kent Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 124
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung S24 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung S24 Ultra
    Platta:
    Ipad air M1
    Platta 2:
    Ipad 10.5 pro
    Tror du överskattar Samsungs förmåga att ha koll på deras erbjudanden/hemsida :D Aldrig varit med om en så pass usel skött webshop när det gäller prissättning, rabattkoder osv. Ena sekunden fungerar allt enligt deras kampanvillkor, andra sekunden är det vilda västern där alla erbjudande går att kombinera alt. ploppar det upp ett 404-felmeddelande. Ett bra exempel är "1000kr rabatt vid köp över 5000kr"-rabattkoden som fungerade på allt oavsett köpsumma. Tog några dagar innan den blockerades. Dröjde några veckor och sedan fungerade den på alla köpssummor igen. Samsung i ettt nötskal.

15. john1234

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

Instämmer egentligen till fullo. Helt bedrövligt med alla erbjudande som fungerar i tid och otid. Är lite som att spela på roulette. Snarare så att man blir förvånad när det som står faktiskt gäller.
    Vi ska definitivt inte klaga på de möjligheter som uppstår och det faktum att de sällan avbryter något.

nukie gillar detta.
  16. john1234

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

Nu slår det inte tipset ovan men vid köp av samsung S25 Edge från nästan alla större affärer och operatörer så ingår Samsung tab S10 FE+.
    Samsung värderar den cirka 9900 kronor. Men den såldes för 7990 för någon vecka sedan. Phonehero köper in den för cirka 4000 kronor.