Hade glömt att jag skulle ha på mobilen för paletet.
Får se om FEDEX gör fler försök att levera paketet.
Inga lappar SMS eller email om det. Idag måndag.. nope.
När jag tittade i brevlådan kl 12 fanns dock ett paket inknökat. Det var från Airmee, vilket är konstigt då har leverans kl 17-22. hmm skumt.
Tittade närmare på paketet
From: Amazon c/o airmee .. uppe till höger .. CityMail (logga) hemleverans PRIO
nere till höger .. Airmee (logga)
Har tidigare fått CityMail paket typ 9-17 men aldrig från Airmee.
Visste inte att Airmee köpt in någon 9-17 dags tjänst.
Ser också i mobilen ett SMS från Airmee att de levererat paket, trodde det var det paketet men det var från förrgår, lördag, paket från Airmee där de vill har betyg/rating, vilket jag redan givit från datorn.
email
Leverans från CityMail
Hej,
Nu har ditt paket från Amazon levererats till din brevlåda/postfack.
Sök paket Tack för att du valde CityMail! Visste du att majoriteten av våra leveranser är fossilfria!
Hälsningar,
CityMail
I paketer som var väldigt lätt och var först vikt på mitten och sedan ihop tryckt för få plats i postlådan så det såg ut som någon med våld knökat in det. De vet ju inte vad det är för pryl och kanske antog att det var någon billig kina paket/pryl .. vad vad vet jag.
När jag öppnar paktetet var den en fin keps
och det var ren tur att den inte blivit förstörd inget packningsmaterial alls bara en tunn genomskinlig plastpåse i Amazonpapppåsen, BP3 som är typ A3 format påse, vilket är för stort för postlådan.
De, CityMail kanske inte har koden, fast Airmee borde väl ha sådant system att koden för dörren finns i appen som CityMail använder, de ringde iaf inte. De kanske inte har som rutin att ta en bild av paketet etc.
Det står på amazon tracking info på datorn
Delivery By Airmee
Delivered today
Parcel was left in letterbox
Det var en amazon-tredjepart leverans.
Hade tur och är hur som helst nöjd att fått paketet, Bra Airmee/CityMail.
Click to expand...