OK, 1v intensiv användning av Note ger följande slutsats!
Plus
-Den känns som en kvalitéprodukt, särskilt skärmen och knapparna.
-Formatet, först hatade jag att den är så stor... nu vill man inte ha något mindre!
-Skärmen är så fantastisk som alla säger, både upplösning, svärta, färger osv. Dock störde jag mig duktigt på pentile... men som någon sade, man vänjer sig snabbt och nu ser inte kritiska jag det alls längre.
-Högtalaren prestera bra för filmklipp, spel eller bara lite streamad musik. Det låter heeeelt ok!
-Samtalskvalitén är en annan sak jag alltid gnäller om, men här är det klockren! Bra jobbat Samsung, riktigt bra ljudkvalite och ljudstyrka utan eko, burkighet osv både hos mig och den jag pratar med.
-SAR värdet är lågt sett till konkurrenterna.
-Homeknapp är något jag verkligen gillar, att den är fysisk alltså. Jag petar bara på den så vaknar luren. Behöver inte göra någon annan ansträngning för att slå på en sidoknapp som vissa andra lurar kräver.
-Snabb är den, riktigt snabb... dock inte samma flyt som i S2:an jag hade.
-Liksom S2:an, riktigt vass och bra kamera för både bild och videoinsp.
-Batteriet håller åtminstone 1 dag, då använder jag luren mycket.
-Kortläsare.
Minus
- Halkig som bara den men det löste jag med detta skal med gummikänsla som sitter som gjutet på luren och i händerna.
Back Cover Galaxy Note Black - Skydda din Samsung Galaxy Note mot repor och stötar med detta tonade svarta bakskalet med
- Inte alla appar har stöd för den ännu, antar att det är för att den är såpass ny. Jag testkör frivilligt APK:er jag får från Fring, Förhoppningsvis ska kamerorna fungera snart.
-Nästa gång jag köper byxor behöver jag tänka på att köpa med minst normalstora fickor.

Click to expand...