Galaxy s3 eller HTC one x?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Agaren, 27 september 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. antstrm

antstrm Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Måste bara säga att sedan uppdateringen till 4.0.4 och sense 4.1 vart HOX så sjukt mkt bättre på alla sätt, mycket mindre värmeutveckling, samt mycket bättre batteri tid och bättre benchmark prestanda, lovar att det utan tvekan är i klass med S3an i prestanda efter det och som någon annan här skrev, kan inte ens tänka mig hur bra flytet kommer vara när JB kommer nu i oktober!

2. leolulz

leolulz Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    251
    Telefon:
    Note 8

MINA ENHETER

Telefon:
    Note 8
    Övrigt:
    Chromecast
    Skärmen på HOX har bättre färger ja, men grafikmässigt i EJ Tegra 3 spel så presterar S3an bättre. Jag har äger båda telefonerna så har utfört nog med tester/jämförelser. Sense spöar TW enligt mig.

Håller med om att den är snäppet bättre överlag. Är väl bara skärmen som jag tycker ger aningen bättre färger i HOXen. Så hur man anser att den är bra kan väl ha olika meningar, vissa gillar när det verkligen sticker ut med "gladare" färger medans vissa gillar det lilla mörkare som jag upplever med S3an.

Min HOX har fungerat felfritt sen dag 1. Lite varm har den blivit men inget som man lidit av eller sänkt kvalitén imo.

3. infexis

infexis Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

Jag hade en one x och nu har jag en galaxy s3 som jag fick på försäkring. Utan tvekan så tycker jag S3 är rappare och även snyggare. Sense på htc är ju en fördel men det kan också vara nackdel beror på hur du ser på det. One x hade utan tvekan mycket bättre kvalite hands down. Den blev för varm för ofta och batteritiden var mycket sämre kände jag.

4. wMathy

wMathy Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21

MINA ENHETER

Kanske är lite vart man bor iofs, vet att många jag känner haft problem med Tele2 efter fastpriskampanjen eftersom nätet blivit överbelastat. :)

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.