Nå har jeg fått bekreftelse via Twitter at min ordre er annullert. Om den faktisk er det eller ikke spiller ingen rolle, så lenge jeg har en skriftlig bekreftelse fra Telia Jeg kommer til å vente til den kommer i andre butikker, evt. hos Tre. Telia, never more!
Blev lite trött på väntandet, ringde åh annulerade min lagda order på en svart, ringde till en butik ( värnamo) dom hade en på lager, den bokade jag direkt, så på måndag kan jag hämta taben tillsammans med simkortet som får gratis i tre månader. ville helst ha svart men det blir bra med vit. prova du med om du vill ha vit, verkar finnans kvar i en del butiker. Skall skriva lite om den sen när man testat den.
Telia skrev til meg på Twitter. De fixet det så jeg booket en i butikk. Det er tydeligvis ingen på lager i Malmø, men de skal komme neste uke. Det er mulig det kommer noen svarte så de. Sent from my Desire HD using Tapatalk
I dag dök min svarta upp till slut. Blev glatt överraskad då jag räknade med att den skulle komma den 16:e. Håller precis på att laddar den och ska väl börja öeka med den i kväll. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Jag var inne hos Telia i måndags eftermiddag (butiken) som ligger på kungsgatan sthlm och tog en chansning. De hade fått in runt 10st då. Ligger just nu i sängen och skriver detta på min svarta Tab 10.1 är än riktigt nöjd med den