Tyvärr så är det nog så att dom flesta tillverkare kommer att satsa på att producera saker för iPhone, allt ifrån fysiska tillbehör till mjukvara som appar och spel. Den är så populär att man får ut pengar därifrån.
Kan man leva med det väl tilltagna priset och att man är låst som man är i iPhone så visst är det en bra telefon. Jag skulle aldrig klara av att ha en, jag kan koppla in min Desire HD i vilken dator jag vill utan några som helst program förinstallerade.
Sen vill jag även säga det att efter uppdateringen till 2.3.3 i min telefon så är flytet väldigt bra.
Sen vet jag inte med skärmen, behöver man verkligen så hög upplösning på skärmen så att det ska vara ett säljargument? Kanske inte relevant i den här tråden men bara en tanke jag haft, tycker att upplösningen i DHD räcker gott och väl, dock så är ju aldrig högre upplösning en dålig sak 
Gå till en affär och jämför, tycker du att iPhone passar dig mer, ja då skulle i alla fall jag om jag vore du invänta iPhone 5. Gillar du någon av Android telefonerna, ja då tycker jag att du ska köpa en av dom
Märker att det finns fanboys av både android och iPhone i den här tråden som är ganska så partiska
Hoppas att jag lyckades vara opartisk 
Som jag förstod det så mena han på att du inte kan spela spotify och youtube samtidigt, eller ett spel och spotify samtidigt.
Det var i alla fall prat om en Galaxy S 2011 edition som skulle ha 4" skärm likt den gamla S:en fast den skulle t.ex ha en rocessor klockad till 1.4Ghz, har tyvärr inte sett mycket mer av den än så men kanske skulle vara något om den kommer.
Last edited: May 18, 2011